TŁUMACZENIA SPECJALISTYCZNE

Jak zamówić tłumaczenie?

Krótka i prosta procedura

1. Wycena usługi

Jeżeli chcą Państwo złożyć zamówienie na tłumaczenie pisemne lub ustne prosimy o przesłanie elektronicznej wersji materiału do tłumaczenia do wyceny lub w przypadku tłumaczenia konferencyjnego, informacji odnosnie terminu i czasu trwania konferencji, tematyki, ilości uczestników oraz języków. W ciągu 15-30 minut od przekazania koniecznych informacji otrzymają Państwo pełną ofertę wraz terminem realizacji zamówienia oraz linkiem do formularza zamówienia.

2. Zamówienie

Wystarczy kliknąć w otrzymany link, podać dane ZAMAWIAJĄCEGO i nacisnąć WYŚLIJ ZAMÓWIENIE. Po otrzymaniu ZAMÓWIENIA rozpoczynamy realizację usługi wg ustalonych warunków.

3. Dostawa tłumaczenia

W przypadku tłumaczeń pisemnych przetłumaczony tekst jest wysyłany na podany w zamówieniu adres e-mail. Jeżeli chodzi o tłumaczenia przysięgłe, gotowe tłumaczenie jest przesyłane na adres zamawiającego pocztą lub kurierem lub może być odebrane w naszym biurze.

4. Faktura i płatność

Po realizacji usługi wystawiana jest przelewowa faktura VAT, która zostaje przesłana pocztą na wskazany w adres Zamawiającego. Standardowy termin płatności to 15 dni.

Najprostszą metodą otrzymania korzystnej, szybkiej i wiarygodnej wyceny jest dostarczenie do nas materiału źródłowego przeznaczonego do tłumaczenia i lokalizacji na język obcy.

Wycena tłumaczeń pisemnych

Wycena tłumaczeń
ustnych


Wszelkie pytania prosimy kierować na adres e-mail biuro|małpa|loquax.pl
Kotakt telefoniczny 81 740 16 08